Week 11

VECKA 11 (10+4)

 
Efter 3 graviditeter kan man se hur magen börjar vĂ€xa mycket tidigare Ă€n dom andra graviditeterna. De senaste veckorna har jag gĂ„tt runt och mĂ„tt illa, haft mycket dĂ„lig kondition, sprungit och kissa pĂ„ toa stup i kvarten. 😆
 
Nu har jag kommit in i en fas dĂ€r jag mĂ„r mindre illa. Kan kĂ€nna mig lite illamĂ„ende dĂ„ och dĂ„ men inte alls som i början (vecka 6-9) istĂ€llet Ă€r jag sugen pĂ„ mat lite oftare Ă€n vanligt pĂ„ youghurt, saltgurka, ris, pasta.. inte speciellt sötsaker. Ibland kĂ€nner jag att de puffar till i magen, blir förvirrad om det Ă€r bebisen eller nĂ„tt annat ryck ? Vet att det Ă€r vĂ€ldigt tidigt för att kĂ€nna men nĂ„got sĂ€ger mig att det Ă€r bebisen som puffar pĂ„ mig. Men who knows đŸ€·đŸ»â€â™€ïž

Har igĂ„r bytt ut mina vanliga klĂ€der till gravidklĂ€der och större plagg för de andra klĂ€derna Ă€r för tighta 😆 
 
har sedan jag blev gravid gÄtt upp 1 kg men det kÀnns som att de e mycket mer :S idag vÀger jag 66 kg. 

Är sĂ„ nyfiken pĂ„ vem som Ă€r i magen, tjej eller pojke ? Undrar om jag kommer ta reda pĂ„ det eller vĂ€nta tills jag fĂ„r trĂ€ffa bebis. đŸ„°

Kommentera hÀr: